Rabu, Julai 06, 2011

fever d/t interview result...haha..

pagi!
demam sakit selsema aku yang menyerang satu dua hari ini dah sembuh sedikit.alhamdulillah..mungkin disebabkan cuaca yang tidak menentu,kejap panas, kejap hujan (sejuk),atau mungkin juga sebab...

"demam tunggu result interview tu..hehe"

hmm, mungkin juga kan? hehe..berdebar punya pasal..aku tak pernah rasa begini..huhu.takpe, aku masih terus menanti..

hmm, aku tengah layan MHI di tv3 ni..hehe..hari ni ada penampilan personaliti yang cukup istimewa..beliau merupakan orang yang TERTINGGI DI DUNIA!!!

credit: google

Ijaz Ahmed..berasal dari Pakistan..huhu..excited juga aku nak tengok! jom pakat tengok ramai2!! dalam kata saintifiknya, digelar sebagai 'GIGANTISM DISORDER'..sepanjang praktikal dulu, aku pernah terjumpa satu kes yang serupa..identiti tak boleh dibagitahu la k! 'confidentiality' maaa~ hehe..cukup je setakat tu..hehe..hmm, mesti ramai yang tertanya-tanya..macam mana seseorang tu boleh dapat 'gigantism' ni..keturunan/genetik ke? nak tau tak? ok..aku bagi 'link' kat SINI!

selamat membaca..

Tiada ulasan: