Sabtu, Jun 25, 2011

heboh-heboh, imam muda & maharaja lawak (tok pueh hati)

happy saturday!!

tahun ni, kali ini...JOMHEBOH TV3 bertandang ke Stadium Likas, KK!! berduyun-duyun kereta masuk pekan Beaufort, sebab inilah laluan utama kepada mereka2 yang datang dari Labuan, dan tak kurang juga diorang yang dari BRUNEI DARUSSALAM!! haa..ramai gilerr!! huhu..aku tak sempat nak amik gambar kereta2 yang 'ramai' tu..tak terfikir la juga..huhu..takpe2, itu hal diorang..aku? tak teringin la nak pergi, sebab aku dah maklum dah..'confirm' 'jam' gilerr jalan raya nak masuk KK tu..perghh..aku drive ke, tak drive ke.. sama je..pening, sakit kepala..fuh!
aku balik dari 'tamu' tadi..hmm, tak berkurang juga orang yang datang berkunjung..huu..beli kain, sayur, ikan, ayam dan lain2..hehe..'tamu' ni kira pasar tani la, kalau kat semenanjung..orang Sabah panggil 'tamu'..haa..ni kira sesi kenal budaya dan adat..

haa, imam muda semalam..setuju tak Hassan dan Nazrul terpilih untuk ke final?? aku setuju sangat2! sebab diorang tu menonjol dari semua segi..peribadi, sahsiah..

hmm, maharaja lawak semalam, sape yang menang eh? sat2, aku tengok kat blog blogger lain..hahh??!!!!!!!!!!!!! SEPAH JUARA?? kenapa bukan JOZAN??!! ee, tak best la! hmm, aku tak tengok semalam, sebab tak langgan Warna pun..hmm, tok pueh hati aku weyh!! hmm.;[

2 ulasan:

[sutera kasih] berkata...

xpuas hati sbb jozan kalah T______T

cik blogger berkata...

betul2!! hmm..aku blum tgk lg performance diorg dua..ok ka yan?