Selasa, Jun 07, 2011

hajat untuk memiliku'mu' tercapai...

salam..
hoi! senangnya dalam hati..alhamdulillah..kenapa? aku ada beberapa sebab..tapi sebelum tu...
satu hari satu malam aku tak online kan? nak tau tak? banyak cerita penting dalam hidup aku..hehe..nak tau? antaranya....
>> alhamdulillah..kedua orang tuaku dah selamat sampai dari umrah..kepulangan diorang disambut dengan kenduri doa selamat sebelah malamnya...
>> kepulangan diorang bukan dengan tangan kosong..tapi banyak barang2 sebagai cenderahati kepada saudara2 lain.untuk aku dan adik2?? hmm..surprise!!! i got new phone!! walaweh! touchscreen tu..aku punye special sikit..adik2 aku besa jek..hehe..mungkin sebab mak kesian..hp lama aku nokia entah berapa model tu..dah genap 6 tahun..tapi masih ok! see? NOKIA juga yang terbest!! yang baru ni pun masih nokia..
>> dengan adanya yang baru ni..jadi hajat aku kumpul duit tinggal satu je..tukar spek mata baru..insya Allah..dengan hasil jualan minipopia aku nanti..amin~ ;)


Tiada ulasan: