Ahad, Jun 12, 2011

dalam mimpi, bertemu dengan...??!!

salam semua!

semalam aku langsung tak update apa2 entri dalam blog BJMM ku terchenta ini..maklum, semalam sibuk..hari ni tenang sikit..alhamdulillah, majlis perkahwinan rakan baikku dah pun selesai...dia anggun dengan baju pengantin gabungan dua warna: putih & pink..sweet! suaminya orang Bajau Laut..kedatangan dia dan rombongan ke rumah pengantin perempuan tengah hari tadi penuh dengan kejutan budaya..hmm, boleh dikatakan macam tu la kan? sebab kitorang kat kampung ni majoriti orang Jawa..dan minoriti orang Brunei dan bangsa2 lain..ketibaan pengantin lelaki dengan menaiki replika 'perahu' yang diletakkan di atas kenderaan 'pickup'..sungguh menarik..tak pernah pun dibuat di kampung ni, sebelum2 ni..suami dia pun sweet je nampak..ehem2, bukan aku sorang cakap macam tu tau..makcik2 yang duk sebelah aku cakap macam tu juga, ok! (tak pasal2 cik abg jeles kang..hehe..)

ok la..lupakan cerita siang tadi..aku nak cerita pasal mimpi aku malam tadi..
haaa!! mimpi ape tu?? ehem2..

aku mimpi..kak Siti Nurhaliza duk sebelah aku..kitorang sembang2..pastu..siap amik gambar lagi..hmm, so sweet..kak Siti siap tulis 'something' kat satu kad..aku dah lupa dia tulis apa..tapi lebih kurang macam kata2 semangat la.."wish best of luck''..lebih kurang macam tu..bila aku terjaga dari tidur, senyuman terus terukir.. "arh..mimpi kak siti lagi..bila la dapat jumpa dia DIRECTLY?! hmmm.."

mood: online sambil tengok af finale..


Tiada ulasan: