Isnin, Mei 16, 2011

Sebab yang memungkinkan si penjenayah simbah asid?

MHI TV3 sekarang membincangkan isu Simbah Asid bertargetkan wanita.. setakat ni dah 23 orang mangsa terkena asid tu dah buat report polis..muka penjenayah lahabau ni pun dah berjaya dilakarkan..tapi belum tertangkap lagi..jadi pihak polis minta sangat2 kepada semua rakyat Malaysia..kalau nampak si lahabau ni, cepat2 maklumkan kepada polis!..

apa yang aku hairankan sekarang ni, apa sebenarnya masalah penjenayah tu? dia cemburu ke tengok muka orang cantik?? ohh, mungkin dia frust lepas putus cinta, bekas kekasihnya yang cantik jelita itu minta breakup/clash..jadi dia menyimpan dendam kepada wanita2 di luar sana dan yang lebih teruk lagi, dia nak meng'hodoh'kan muka wanita2 cantik tu dengan menyimbahkan asid..hmm, masuk akal tak?

sekadar berpendapat..

2 ulasan:

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ berkata...

hati2 ye dik..dunia skrg manusia smakin berani..aihh

cik blogger berkata...

aah,sis..insya Allah..semoga penjenayah lahabau tu ditangkap seminit lagi! amin~