Selasa, April 05, 2011

tweet..tweet!!

nak tau tak?
aku baru je berjinak-jinak dengan alam tweet2 nih..
so far, aku tengok tweet2 ni..simple jek..tak serumit FB yang banyak application..
tweet2 ni lebih kurang macam blog la pula..siap follow mollow pula tu..hehe.
satu lagi, boleh tweet2 individu yang kita follow (following) dan individu yang follow kita (followers)...
setakat ni, follower aku baru mencecah 0!! hehe..mana taknye, baru try buat semalam.hehe..
aku plan..tweeter yang aku buat ni just untuk kegunaan kawan2 bloggers dan mereka2 yang terkenal bagi aku..contoh? kak Siti Nurhaliza kite..hehe..mesti cepat dia reply.. amin~ secara langsung, boleh borak2 dengan dia..inilah impian aku.. ;)
kawan2 fb pula macam mana? hmm...kat fb je cukup la kan? jangan marah...aku saje nak ramaikan kawan2 dari medium yang pelbagai..cewahh..



1 ulasan:

kay_are berkata...

cane nye nak tweet2.. x reti langsung.. password pun dah lupe.. huu