Ahad, April 03, 2011

Pelajar AF9 yang berpotensi bergelar JUARA??

pagi semua!
sarapan? erkk.alhamdulillah..kenyang~
keja rumah? alhamdulillah, beres!!
sekarang masa untuk bersenang lenang~

ok, AF9! ada tengok tak semalam? macam mana? ada harapan ke? dari persembahan tirai semalam..ada tak siapa2 pelajar yang ada harapan untuk masuk final?

bagi aku... Lena, dan Erul..ramai peminat!! serius..suara Lena sedap..ala2 Wan gitu.. Erul? pagi semalam, aku ada tengok profile diorang kat satu blog ni..1st impresson? 'kiut la budak ni..ada harapan dapat undi tertinggi! hmm..sekali imbas, macam pelakon penyanyi Jang Geun Suk! kan3??' jap2, aku upload gambar dua personaliti ni.tengok dan bandingkan k..

Jang Geun Suk

Erul AF9

ok..kalau Lena pula?
aku nak upload gambar dan bandingkan dia dengan Fara Fauzana..tapi takde gambar yang sesuai..hmm.. hah! semalam time Lena perform, satu sisi tu, nampak muka dia sejibik macam Fara Fauzana! bagi aku la..bagi korang, mungkin tak sama pun..

bagi korang pula, siapa pelajar AF9 yang ada harapan untuk JUARA?

cuma berkongsi..

Tiada ulasan: