Ahad, April 10, 2011

mengenang nasib diri...

aku dah tak tahu nak kata apa sekarang ni..kenapa tiba2 ni? huhu...maksud aku, masih mengharap agar dapat kerja cepat..
huhh...hmmm..mengeluh juga..tapi, nak buat macam mana lagi? buntu dah...sampaikan sejak dua menjak ni,tiba2 otak aku ligat untuk aku buat bisnes!! ahaa! bisnes..hmm..carwash/tuisyen/kerepek pisang..boleh ke aku buat bisnes?belum try belum tahu..betul?
mungkin inilah pembuka pintu rezeki aku..mana tahu? aku selalu berdoa..agar Allah memberi aku petunjuk..amin~
seronok bila tengok kawan2 dah keje..dan ade income masing2 setiap bulan pula tu..boleh pergi mana2..terbang sana situ...agak2 apa yang aku rasa?? jeles?? haaa...SALAH! bukan jeles..tapi, CEMBURU..dan sekali lagi aku cakap...nak buat macam mana lagi? rezeki tak sampai masa lagi.. ;(
serius, apa perasaan aku kali ni time typing ni?? jujur..aku sedih, dalam berdebar..
hmm..maaf la ye, mood tak berapa nak ok malam ni..disebabkan oleh perasaan cemburu tadi...


masih bersedih..

Tiada ulasan: