Ahad, April 24, 2011

Komen untuk AF semalam?

ehem2~ korang watpe tu?? haa..mesti ade yang tengah dinner, tengok tv (mungkin Mentor, macma aku..) mungkin tak kurang juga mesti ada yang dah layan mimpi malam~ haaa..betul tak? 'apsal la aku tanya orang yang dah tido? kompom diorang takkan jawab soalan aku punye la..ahaks'

sebenarnya, pagi tadi aku nak story pasal AF semalam..mesti ada juga yang tengok kan? bukan aku seorang yang layan, mak..bapa dan adik aku layan sama! huhu...menarik tak? inilah namanya keluarga bahagia..ececeh~ ;p

Pelajar yang disingkirkan, dan digugurkan...memang tepat sangkaan, tekaan, atau 'tebakan' aku..terer tak aku? ngeh3~ 'perasan'

tapi satu yang aku tak puas hati..apa dia? FIR tak dapat masuk dalam AF!! bukannya apa, bagi pendapat aku la..HAZAMA tak usahlah masuk AF lagi.bagilah peluang untuk FIR..kesian dia.. datang dari jauh, penuh dengan harapan..tup2, HAZAMA masuk!! Ish! sebenarnya dia memang dah jadi penyanyi pun! malah, aku tengok kat komen fb AF, dia memang nyanyi dengan Meet Uncle Hussin..tak tahu la aku, betul ke tak..tapi dia dah dikenali ramai..maksud aku, ish..tak tahu nak kata apa dah...takpelah, aku dapat rasakan, dia berjaya masuk AF tu pun, tak semestinya dia akan jadi Juara..aku tak rasa dia boleh kalahkan Lena dan Erul...percayalah..ini pendapat aku je tau..tapi, kalau dia terbukti boleh jadi juara...it's ok, fine~

kepada FIR, jangan kecewa..jangan sedih..mungkin takde rezeki untuk masuk AF..cari je mentor dalam bidang seni suara ni..aku percaya, FIR boleh pergi jauh..sejauhnya dari tuttttttttt...

ok la..malas nak cerita panjang..kang, tak pasal2, jadi gaduh pulak! haha..tamo2!!
aku nak terus tengok Mentor ni..tak tahu lah..Salma masih bertahan untuk jadi juara mingguan atau tak..sama2 kita tengok!

hanya aku..

Tiada ulasan: