Jumaat, April 01, 2011

Cacing keluar dari mulut!!!

morning semua!
mulakan hari yang mulia ni dengan nama Allah..dan selawat banyak2 ke atas nabu junjungan besar kita, Nabi Muhammad s.a.w. semoga hidup kita diberkati Allah..amin
kepada dia yang ku cinta, selamat menghadiri program seminar Dr. Azizan Osman..semoga ini permulaan kepada kejayaan cita2mu, sayang.. aku selalu ada untukmu..
ok2..jiwang pula aku pagi2 ni..hehe..maaf yek..
cerita untuk hari ni..
Seekor cacing keluar dari mulut!!!
Haahhh!!! biar betul?? tapi inilah realiti yang terjadi kepada pembantu rumah @ nenek aku!! dia bagitau benda ni kali ke-2 dialami!! selalunya, cacing keluar dari dubur..tapi??kenapa keluar dari mulut?? Aku nak siasat!!

"perempuan lebih cepat tertawan kalau lelaki boleh buat semua benda/kerja!"
percaya atau tidak? itulah kenyataannya~
"manusia takde yang sempurna.."
"tapi semua perkara boleh dipelajari.."
itulah antara perbualan antara aku, mak dan sepupu lelaki aku..petang semalam..sambil minum petang..hehe.



Tiada ulasan: