Selasa, April 12, 2011

Anak Wayang..Menyerlah! ;D

wohhoooo...ceria di petang hari..ceria la kan? dah minum petang..ngeh3~
jalan2 blog lain..terintai blog cik lulu kite..dia join 2-3 GA untuk hari ni..hmm, agak menarik juga..kebanyakan GA atau mane2 contest yang aku ikut, semuanya start dari cik lulu la..hehe..
aku ingat nak join..tapi entri lepas ni la k..aku nak cerita HOT sikit kat sini..hehe
hangpa kenai dok pemuda ni??
aku kagum la dengan dia ni..makin laris di pasaran..hehe..bagi aku, watak lelaki macho..atau ala2 ustaz gitu memang seswai la dengan dia...tak caya?? ce tengok cerita Mata Ayer yang dok tayang di TV3 jam 4 petang...makin lama aku tengok..hmm, ada gaya Anak Wayang ni..hehe

ok..itu je cerita HOT yang aku nak bagitau tadi..hahaha.tak hot ye?nak hot, jom ramai2 join GA yang aku nak buat lepas ni, orait!

pengkagum..

Tiada ulasan: