Selasa, Mac 08, 2011

game feberet??

assalamualaikum..pagi semua!
dah sarapan?
pagi tadi, lepas solat subuh, aku sempat lagi masak bihun goreng+telur goreng..hmm, sedikit kelainan dari hari2 sebelumnya..huhu..rajin? hmm, entah la..mood datang tiba2..huhu..lagipun selalunya lepas solat subuh, aku baring2..sambil baca novel..
haa..pagi2 ni aku dah start 'exercise'..main indoor game..ape dia?? game kat fb ler..huhu..

CSI: Crime City..
credit: google
best woo..aku dah makin teror main game ni..tak sampai sehari 'case closed'..huhu..dh tau dah trick2 main game ni..

latest ni juga, aku addicted untuk main game SUDOKU..haha..buang tebiat ke apa aku ni? saje nak isi masa lapang..huhu..daripada tido memanjang..bikin sakit kepala aku jek..haha..
hmm, para blogger sekalian, apa cerita pagi2 ni?? ce cite.. ce cite! huhu..


Tiada ulasan: