Selasa, Mac 01, 2011

betul ke semua ni???!!

pagi semua!
ok, pagi2 ni aku ingat nak story cerita HOT sikit~ ngeh3~ ape dia???
jeng3..
semua wanita inginkan kebahagiaan berpanjangan..semuanya jugak ingin hidup bertemankan lelaki yang dipanggil suami setelah berumahtangga..
ok, apa jadi bila dah diceraikan hidup atau mati?? faham kan maksud aku??
ok, aku teruskan je la.. bila dah jadi macam tu..satu gelaran yang menjadi ketakutan ramai akan muncul...JANDA!!
dari mulut2 sekeliling yang aku dengar..gelaran tu sinonim dengan penggoda lelaki, yang lebih teruk, lelaki yang dah pun bergelar suami orang..maaf ye, aku tak tujukan pun kepada siapa2 yang tertentu..ini umum, tapi bukan aku yang cakap, aku dengar dari mulut masyarakat kita la, ok!!
baru ni, aku ada dengar, seorang pakcik ni kena goda oleh si janda anak 1!! ok, aku amat terkejut dan terkilan juga, kenapa boleh jadi macam ni?? betul ke apa yang aku dengar selama ni jadi kat pakcik tu??si makcik tu aku tengok kira baik la, terkenal seluruh kampung dengan kerajinannya..keramahannya..tapi..betul ke apa yang dia buat ni kat pakcik tu?? ohh, aku jadi tak terkata..speechless!!! kalau sungguh la apa yang aku dengar ni semuanya betul..aku hanya mampu diam jek la..sungguh aku tak sangka~ ;(

tapi aku percaya, tak semua yang memegang gelaran tu jenis yang macam tu..tapi tak mustahil kan???

semoga Allah melindungi kita semua..


Tiada ulasan: