Ahad, Februari 27, 2011

(+)(-)(x)(/) perasaan??

hai semua!!

oh, aku rasa, dah dua hari tak update blog!! kenapa?? idea tandus???masalah bertubi2???
itulah antara penyebabnya..

KERJA!! haa..mostly pasal benda ni lah yang bikin aku TENSION!! TERTEKAN!! semua la..
ya Allah, aku tahu, aku tak sepatutnya merungut dengan ujian sekecil macam ni..ya Allah, berikan aku kesabaran yang optimum..aku tahu, Kau takkan menguji seseorang hamba-Mu itu dengan ujian yang dia tak tertanggung..aku pasti, aku boleh!!! cuma perlukan sedikit kesabaran. [sesi muhasabah diri...]

ok..cool, dingin2...

jobsmalaysia pula buat hal!! aku tak boleh log in pula!! aduyaii..betul2, menguji keimanan aku wooo..email dah dibagi..esok, aku nak mintak bantuan dari Live Support JobsMalaysia..mudah2an diorang respons secepat mungkin dengan masalah aku ni...

si dia 'datang' bila aku perlu..'sabarlah sayang..insya Allah, ada jalannya.." terima kasih cinta..

inilah yang aku maksudkan dari tajuk entri di atas
(+)(-)(x)(/) perasaan??



Tiada ulasan: