Isnin, Februari 28, 2011

aku ditipu ke??!!

hairan?musykil?? paling teruk, adakah aku ditipu???
semua ni bermula dengan 'penjodohan' kerja yang aku dapat minggu lepas..
jumaat lalu, aku dapat email dari admin jobsmalaysia, dia bagi temporary password..ok, fine..aku try la masukkan password sementara tu..tapi malangnya, lain yang jadi!!! AKU TAKLEH LOGIN!!! ok, takpe, try balik login dengan password lama..PUN TAKLEH???
aduyai..kenapa jadi macam ni?!! adakah semua ni berhubungkait dengan 'penjodohan' tu???
agak pelik juga..syarikat tu boleh jadi menipu aku,dengan menggunakan jobsmalaysia sebagai agen cari kerja..isshh, tak tau la nak kata apa...
jalan keluar?? tak pasti lagi..tapi aku dah bagi email kat live support jobsmalaysia tu..harap2 depa RSVP secepat mungkin..amin~
doakan agar semuanya dipermudahkan-Nya.insya Allah..


Tiada ulasan: