Ahad, Januari 16, 2011

update cerita malam~

salam ceria semua!!
sebenarnya untuk hari ni takde idea yang SYOK untuk dimasukkan dalam entri ni...
jadi, aku nak taip je la apa yang patut..ehe

..:baru je beberapa saat yang lalu, aku dapat tahu yang Ben Ashaari buat segmen lagi..kali ni segmen Cinta Monyetku.. baru je nak join, tapi hampeh!! dia kata dah TUTUP!!! waaaa, sedeynya...ingatkan nak kongsi lagi untuk malam ni...hukhuk :..

..:orang lelaki yang hensem sangat pun susah nak dibuat laki..takut dirampas orang lain!! aha, yang ni bukan aku yang cakap tau..ada la individu terdekat aku..huhu...mesti korang yang baca terus komen 'laa..apsal la sempit sangat fikiran orang tuh??' huhu..biasalah.. banyak udang, banyak garam~ [haa..sambung peribahasa ni..]:..

..:baru tadi tengok berita kat tv, ada pihak tertentu menjual kononnya santan segar, tapi sebenarnya 'santan segar' tu diorang dah campurkan dengan bahan putih..yang mengandungi bahan kimia tertentu, kalau tak silap..asid benzoik dan ada lagi satu jenis asid [lupa dah!!adehh~]..jadi aku buat kesimpulan di sini, aku rasa macam tak selamat dah guna 'santan segar' yang dah pun siap dipek dan dijual di kedai..huhu..lebih baik beli kelapa je terus..pastu parut sendiri...terpulang kepada masing-masing la.. tapi, macam mana pula nasib diorang yang berkerjaya?? semua nak cepat kan?? semua nak segera!! hmmm~ :..

hmm, tu je la nak story morry malam nih..maaf kalau ayat2 di atas menyinggung siapa2..
takde niat pun ok~
selamat malam semua!!!


Tiada ulasan: