Sabtu, April 03, 2010

dari dulu sampai sekarang~


aku ingatkan, keadaan akan berubah dengan peredaran masa..tapi ternyata SAMA saja!! dari dulu, 'dia' je yang dpt apa yg aku nak!! kenapa???!!!! kenapa selalu dia????!!! ok...aku sedar aku xde la secantik, selawa dia pun...sampai semua org akan pandang dia sejuta kali pun, dia ttp cantik di mata orang!! aku? dijeling sekali pun, mn ada org HINGIN!! apa lagi pandang..hurm, sedih2...
dari dlu sampai la skrg ni, aku sangat cemburu dia!!!!!!!! semua org suka dia..kenapa??? bila aku suarakan benda ni ngan dia, dia cuma cakap.."jgn ckp mcm tu, mungkin masanya belum sampai, masanya sampai, ko akan dapat juga~"..haaaaa....senanglah ko ckp...eee, geram la!!!!!!!!!

aku xtau sampai bila aku akan terus mcm ni ngan dia...mungkin dia xsdr..xtau pun aku tulis ni..hurm, biarlah..CHOW!!!!!!

Tiada ulasan: